Ką mes žinome apie stalo tenisą?

stalo tenisas

Susipažinkite jo didenybė – Ping Pong!

Gal būt norite žaisti stalo tenisą ar atiduot savo vaiką į stalo tenisą mokyklą. Šis sportas turi naudos sveikatai ir padės pagerinti fizinę formą. Stalo tenisas – tai dinamiškas sporto žaidimas padedantis sukurti reakciją, koncentraciją ir motorinį aktyvumą.

Jis padeda akims. Tai yra sportas, naudingas trumparegiškiems, toliaregiškiems ir tiems, kuriems neseniai buvo atlikta akių operacija. Jusu akys, žaidimo metu nuolat daro pratimus, sutelkiant dėmesį kai kamuolys skrendant į jus, arba išskraidina atgal. Ypač gerai tiems, kurie dirba prie kompiuterio visą dieną ir žiūri į ekraną, esant tuo pačiu atstumu, ir topo nemato nei vieną raidžių liniją lentelėje pas oftalmologą.

Stalo tenisas pagerina rašysena. Tai smulkiosios motorikos įgūdžius, rankos ir riešo raumenų treniravimas. Tikslesni judesiai padės jums ne tik laimėti stalo tenisą, bet ir parodyti geriausius rezultatus prie rašomojo stalo.

Dar jis gerokai pagerins reakciją. Sunku sugalvoti sporto, kuris sukurs geresnę reakciją ir koncentraciją. Vitalijus Klitschko, pavyzdžiui, naudoja ping-ponga savo treniruotes metų, kad greičiau reaguoti ringe į priešininko veiksmus.

Tapsite lavių žmogų. Stalo tenisas pripratina jūsų protą greičiau kontroliuoti savo kūną. Vidutinis žaidimo tempas – nuo 30 iki 120 dūžių / min. Kaip ir su boksui kaip apsirengęs bokso pirštinės tu eini boksotis ir darai 30-120 smugių / min

Greičiau bėgiotumėte. Ping-pongo žaidimo metų, pusiau sulenktos kojų padėtis – puikiai stiprina apatinių galūnių raumenis. Be to, kaip ir bėgimas, ping-pongas stiprina kvėpavimo, širdies ir kraujagyslių sistemas. Dažnai žaidžiant stalo tenisą, padės jums pagerinti savo rezultatus, ne tik bėgime, bet ir dviračių, čiuožimų ir kitų ciklinių sporto, kur daug dirba kojos.

Nebrangi ir kompaktiška įranga nebus sunki našta biudžetui ir jūsų krepšiai.

Rankos judėjimo greitis žaidimo metų- iki 40 km / ha. Žaiskite, ir jūsų ranka sugebės greičiau padaryti aštriu ir galingą judėjimą, ir šis gebėjimas gali padėti savigynai.
Laimėsite iki senatvės. Nesijudinkite, kad vieną gražią dieną turėsite išsiskirti su savo mėgstamą žaidimą. Stalo tenisas nuo teniso skiriasi tam, kad galite žaisti iki senyvo amžiaus.

Treniravus visą savo gyvenimą, jus sukaupsite tokią patirtį, kad pensijoje gausite didelį malonumą, aplošdami jaunimą.

Geriau nereikia, jei turitė:

Skoliozė. Žemai montuojamas stalas ir aktyvus darbas su viena ranka tik pablogins problemą.

Trumparegystė ar trumparegystė su akies dugno komplikacija. Tačiau draudimas yra ne toks rimtas kaip tenisui, todėl kreipkitės pas gydytoją – gal būt leis. Čia aišku ne boksas kur bokso maišas gali sulaužiti ranką ar sanarius, bet traumos ilgi gali būt.

Turite geru teniso ar badmintono rezultatų. Plaštakų žaidimo technika iš esmės skiriasi, todėl siekiant “neprarasti nustatymus”, jei teniso žaidėjas yra dešiniarankis, jis žaidžia stalo tenisą kaire ranka.

Šiandien jus sužinojote truputi stalo teniso privalumus ir trūkumus, tikiuosi padėjau jums išsiaiškinti, ar verta užsiimti stalo tenisu.

Leave a Reply